logo
logo

Άρθρα 8 Απριλίου, 2022

Αναβάθμιση του e-shop – Πότε είναι απαραίτητη;

Writen by nmavra

comments 0

Σκέφτεσαι την αναβάθμιση του e-shop σου; Πριν από αρκετά χρόνια επένδυσες στην κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και τώρα βλέπεις ότι έχουν αρχίσει και δημιουργούνται προβλήματα στην λειτουργικότητά ή την ασφάλειά του. Πώς μπορείς να τα αντιμετωπίσεις αποκτώντας ένα e-shop που συμβαδίζει με την σημερινή εποχή;

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί όπως ένα φυσικό κατάστημα, χρειάζεται συχνή ανανέωση, βελτίωση και νέα όψη για να μπορέσει να φέρνει τα αποτελέσματα που χρειάζονται σε βάθος χρόνου, όπως θα έκανες μια ανακαίνιση στον φυσικό χώρο σου, έτσι είναι απαραίτητο να γίνεται και μια ανανέωση στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα.

Πότε είναι η στιγμή για να γίνει η αναβάθμιση του e-shop;

Αν το e-shop σου δημιουργήθηκε πριν από αρκετό καιρό, δηλαδή πριν από περισσότερα από 2 χρόνια, είναι σημαντικό να αρχίσεις να ψάχνεις τρόπους ανανέωσής του. Μπορεί να υπάρχουν προβλήματα στην λειτουργικότητα, στην ταχύτητα ή στην ασφάλεια. Ταυτόχρονα, είναι απαραίτητο ανά τακτά χρονικά διαστήματα να προσθέτεις στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα τα νέα προϊόντα που εμπορεύεσαι για να κρατάς το ενδιαφέρον του κοινού ακολουθώντας πάντα τις τάσεις της αγοράς. Αυτό θα σου προσφέρει διατήρηση των παλιών πελατών αλλά και την προσέλκυση νέων. Πώς θα τους προσελκύσεις αν το περιεχόμενο του e-shop σου δεν φαίνεται σωστά στις διαφορετικές συσκευές ή αν δεν είναι σωστά σχεδιασμένο για να μπορεί να προσελκύσει νέο κοινό;

Εικόνα και γραφιστικός σχεδιασμός

Σε ένα e-shop είναι απαραίτητο να ανανεώνεται συχνά το περιεχόμενό του, οι φωτογραφίες αλλά και τα γραφιστικά στοιχεία του ώστε να μην κουράζονται οι επισκέπτες του. Οι επισκέπτες βλέπουν πάρα πολλά e-shops καθημερινά με αποτέλεσμα να συνηθίζουν την εικόνα των σύγχρονων ηλεκτρονικών καταστημάτων και να αποφεύγουν τα e-shop που έχουν σχεδιαστεί πιο παλιά καθώς πολλές φορές ο σχεδιασμός δεν είναι όσο μοντέρνος είναι των σύγχρονων καταστημάτων. Φρόντισε την συχνή ανανέωση των φωτογραφιών και των στοιχείων που υπάρχουν μέσα στο ηλεκτρονικό κατάστημα (φωτογραφίες προϊόντων κλπ) αλλά και την χρήση συχνών προωθητικών ενεργειών με όμορφα γραφιστικά που θα προσφέρουν αλληλεπίδραση με το κοινό.

Μειωμένη επισκεψιμότητα

Αν έχεις παρατηρήσει μείωση στους επισκέπτες του e-shop και στις πωλήσεις, είναι η στιγμή που χρειάζεται να αρχίσεις να σκέφτεσαι την αναβάθμιση του e-shop σου. Μήπως δεν λειτουργεί πλέον καλά το SEO (Search Engine Optimization) των σελίδων και γι’ αυτό δεν εμφανίζονται οι σελίδες σου ψηλά στις αναζητήσεις της Google; Η βελτιστοποίηση των σελίδων ενός e-shop στηρίζεται στις λέξεις κλειδιά. Η τάση αυτών αλλάζει όπως περνάει ο καιρός οπότε θα πρέπει οι πληροφορίες και τα προϊόντα στο e-shop σου να είναι ενημερωμένα. Επίσης, οι τεχνικές πληροφορίες που «διαβάζει» ο αλγόριθμος της Google για να εμφανιστείς πιο «ψηλά» αλλάζουν διαρκώς και γι’ αυτό είναι απαραίτητο να είναι βελτιστοποιημένες.

Δεν εμφανίζεται σωστά το περιεχόμενο από διαφορετικές συσκευές (Responsiveness) ή browsers

Το περιεχόμενο της σελίδας δεν εμφανίζεται σωστά από τις κινητές συσκευές (βλ. smartphones, tablets); Ανοίγεις την ίδια σελίδα από τον Google Chrome και από το Safari αλλά βλέπεις διαφορετικό περιεχόμενο; Τα πιο παλιά e-shops ήταν κατασκευασμένα για να τα βλέπει κανείς από τον υπολογιστή του και όχι από το κινητό ενώ με όλες αυτές τις αλλαγές που έχουν γίνει πλέον στο Internet, οι browsers δεν μπορούν να τις υποστηρίξουν. Πλέον οι περισσότεροι χρήστες ψωνίζουν από το κινητό τους, και από διαφορετικούς browsers, αυτό σημαίνει πως δεν γίνεται να επιτρέπεις να μην μπορεί να δει κάποιος το περιεχόμενο του e-shop σου επειδή είναι παλιό και δεν είναι responsive από κινητό ή tablet!

Μειωμένη ταχύτητα φόρτωσης

«Αργούν» να φορτώσουν οι σελίδες και ο κόσμος εγκαταλείπει την προσπάθεια να δει το ηλεκτρονικό σου κατάστημα όσο φορτώνει μια σελίδα; Η ταχύτητα φόρτωσης ενός e-shop εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Σε ένα πιο παλιό κατάστημα, συχνά υπάρχουν πολλά τεχνικά ζητήματα που δεν βοηθούν στην βελτίωση της ταχύτητας φόρτωσης με αποτέλεσμα να «χάνονται» πολλοί επισκέπτες που προσπαθούν να συνδεθούν. Πώς το αντιμετωπίζουμε; Με σύγχρονους servers, επίλυση των τεχνικών ζητημάτων και διαρκή τεχνική υποστήριξη από την εξειδικευμένη ομάδα μας (μάθε περισσότερα για αυτό εδώ)! Με αυτό τον τρόπο, με μια αναβάθμιση του e-shop πετυχαίνουμε την καλύτερη ταχύτητα και ποιότητα των πληροφοριών που λαμβάνουν οι επισκέπτες του e-shop.

Δεν έχει πολλές γλώσσες

Πολλά e-shops στο παρελθόν είχαν μειωμένες δυνατότητες για την εμφάνιση του περιεχομένου σε πολλές γλώσσες και αυτό είχε ως αποτέλεσμα ότι παρόλο που μπορεί να είχε κανείς πελάτες από το εξωτερικό, εκείνοι να μην έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο. Τα σύγχρονα e-shops είναι πιο «ευέλικτα»  και μπορούν να γίνουν αλλαγές όπως η προσθήκη της γλώσσας, μετά την εγκατάστασή τους. Συνεπώς δημιουργώντας σήμερα ένα e-shop μπορούμε άμεσα ή αργότερα π.χ. σε 6 μήνες να προσθέσουμε μια ξένη γλώσσα και να μπορούμε να απευθυνθούμε και σε νέο κοινό του εξωτερικού ή να προωθηθούμε πιο εύκολα στο κοινό που ήδη έχουμε από το εξωτερικό ενισχύοντας τις πωλήσεις μας.

Δεδομένα- στατιστικά

Τι αναζητούν όλοι πλέον; Δεδομένα! Τα δεδομένα είναι το πιο σημαντικό στοιχείο που χρειάζεται να αναζητήσεις για να μπορέσεις να χτίσεις την στρατηγική του e-shop σου, να δεις τι αρέσει περισσότερο στο κοινό σου αλλά και να χτίσεις την προώθησή του e-shop. Τα δεδομένα που μπορείς να λάβεις από ένα σύγχρονο e-shop είναι αμέτρητα, από το πόσες πωλήσεις έκανε μέχρι το σημείο που έμεινε περισσότερο ένας χρήστης μέσα σε κάποια σελίδα. Με αυτές τις πληροφορίες μπορείς να αποκτήσεις πρόσβαση στις προτιμήσεις των πελατών σου και να τους προσφέρεις τα προϊόντα που τους αρέσουν περισσότερο. Τα δεδομένα συλλέγονται εύκολα μέσα από τα μοντέρνα e-shops και ένα σωστά σχεδιασμένο e-shop προσφέρει και περισσότερες επιλογές για την καλύτερη προώθηση των προϊόντων.

Κόστος και ΕΣΠΑ για την αναβάθμιση του e-shop

Αν όλα τα παραπάνω σε έπεισαν για να σκεφτείς σοβαρά την αναβάθμιση του e-shop σου, μπορείς να μάθεις περισσότερα για τους τρόπους επιδότησης του e-shop από το ΕΣΠΑ που είναι ενεργό ανά περιόδους, με τις πληροφορίες που σου παρέχουμε εδώ: ΕΣΠΑ. Με αυτό τον τρόπο μπορείς να πληρώσεις πολύ λιγότερα χρήματα και να έχεις ένα σύγχρονο και βολικό e-shop που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σύγχρονης αγοράς.

Η ομάδα μας αναλαμβάνει την κατασκευή e-shop με όλες τις σύγχρονες λειτουργίες, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας για να σου δώσουμε μια εξατομικευμένη λύση για την αναβάθμιση του e-shop σου συμπληρώνοντας τα στοιχεία σου εδώ και θα επικοινωνήσουμε σύντομα μαζί σου: Επικοινωνία με την 2NET.

 

Tags :